Bramy garażowe – rolowane – KRISPOL
Bramy rolowane to idealne rozwiązanie konstrukcyjne dla nietypowych garaży, w których występują niestandardowe warunki zabudowy.
Oferowane bramy rolowane stanowią rozwiązanie konstrukcyjne pozwalające na montaż bramy w garażach, w których chcemy uzyskać maksymalną wolną przestrzeń bezpośrednio pod sufitem, a także w przypadku nietypowych garaży i pomieszczeń gospodarczych.
Brama otwiera się pionowo w górę, a pancerz po zwinięciu znajduje się w skrzynce na zewnątrz (RGZ) lub wewnątrz (RGW) garażu nad otworem wjazdowym.
W standardowym wyposażeniu bramy znajduje się hamulec bezpieczeństwa, chroniący przed jej opadnięciem w razie awarii oraz napęd elektryczny z możliwością sterowania radiowego.
RGZ – Brama garażowa rolowana zewnętrzna. Pancerz bramy zwijany w aluminiowej obudowie.
RGW – Brama garażowa rolowana wewnętrzna. Brama bez obudowy, pancerz bramy zwijany na wale z płytami bocznymi.
Bramy rolowane dostępne są w 8 kolorach RAL oraz kilkudziesięciu okleinach.
Bramy rolowane mogą mieć również zastosowanie jako bramy przemysłowe.
Konstrukcja zastosowana do wykonania bramy rolowanej cechuje się niezawodnością, wytrzymałością i bezpieczeństwem.
Wiele zastosowanych rozwiązań, w szczególności konstrukcja bramy umożliwia jej dopasowanie do szerokiej gamy warunków, w których będzie użytkowana.
Pancerz bramy zwijany jest na wał umieszczony nad otworem, dzięki temu przestrzeń pod sufitem pozostaje wolna.
Bramy rolowane przemysłowe – stalowe i aluminiowe
Oferta Krispol obejmuje bramy stalowe i aluminiowe.
Bramy ocieplone, przeznaczone do stosowania w miejscach, w których istotne jest utrzymanie temperatury, zbudowane są z profili wypełnionych pianką poliuretanową i uszczelnione na całym obwodzie.
Bramy nieocieplone powstają z jednościennych profili stalowych lub aluminiowych. Tym samym stanowią ekonomiczna ofertę, idealną do wnętrz budynków przemysłowych oraz obiektów niewymagających izolacyjności termicznej.
Bramy przemysłowe mają bardzo różne przeznaczenia. Produkowane są dokładnie według wskazanych wymiarów, stosując rozwiązania dopasowujące urządzenia do różnych zadań i warunków zabudowy.
W specyfikacji bramy uwzględniane są m. in. profile perforowane oraz profile “krata” (z otworami 100×30 mm).
Ciekawą propozycją jest tzw. „brama z tatuażem”, czyli z indywidualnie zaprojektowaną perforacją pancerza, np. nawiązującą wzorem do prowadzonej w danym obiekcie działalności.
STALOWA R1 SD – OCIEPLONA
Pancerz ocieplonej bramy rolowanej R1 SDP zbudowany jest ze stalowych profili o wysokości 10 cm. Wypełniamy je izolatorem ciepła w postaci pianki poliuretanowej. Właściwości izolacyjne wzmacnia również system uszczelnień górnych (uszczelka nadprożowa), bocznych (uszczelki szczotkowe) oraz dolnych (uszczelnienie listwy dolnej).
STALOWA R1 SS – NIEOCIEPLONA
Bramy R1 SS to ekonomiczne rozwiązanie, które znakomicie sprawdza się we wnętrzach obiektów lub w obiektach niewymagających izolacyjności termicznej. Pancerze bram zbudowane są z jednościennych profili stalowych, ocynkowanych ogniowo. Występują w wersji z system sprężynowy (R1 SSG) lub z elektrycznym napędem bocznym (R1 SSP).
ALUMINIOWA R1 AD – OCIEPLONA
Pancerz ocieplanej bramy rolowanej R1 ADP zbudowany jest z profili aluminiowych o wysokości 10 cm. Izolację termiczną zapewnia wypełnienie profili bezfreonową pianką poliuretanową, a także system uszczelnień górnych, bocznych oraz dolnych. Model R1 ADP wyposażamy w elektryczny napęd boczny, gwarantujący wygodę użytkowania.
ALUMINIOWA R1 AS – NIEOCIEPLONA
Bramy nieocieplone to ekonomiczna oferta idealna do wnętrz obiektów przemysłowych oraz obiektów niewymagających izolacyjności termicznej. Pancerze bram R1 AS zbudowane są z jednościennych profili aluminiowych o wysokości 9,1 cm. Wyposażone są w napęd z systemem sprężynowym (R1 ASG) lub w elektryczny napęd boczny (R1 ASP).
Przedstawione kolory i faktura bram mogą odbiegać od rzeczywistych.